Продавець ТОВ "ПРИЦЕП ЦЕНТР 24/7" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
560 відгуків

Розподіл навантаження при буксируванні легкового причепа

Розподіл навантаження при буксируванні легкового причепа

Правильне розподілення навантаження при буксируванні легкового причепа відіграє одну з найважливіших ролей у питаннях вашої безпеки. При перевезенні причепа навантаження на задню вісь повністю завантаженого автомобіля разом із навантаженням на зчіпний пристрій від автопричепа не повинні перевищувати гранично допустимих значень, зазначених у посібнику з експлуатації. В середньому для причепа з повною масою 750 кг навантаження на фарфорову кулю становить 50 кг. Те саме стосується повної маси автопоїзда. Візьміть на замітку, що підраховуючи масу завантаженого причепа, в його експлуатаційних характеристиках вказана допустима маса причепа без додаткового обладнання, такого як тенти, додаткові борти або запасне колесо. Розраховуючи масу вантаженого автопричепа, зверніть увагу і на тиск у колесах – тиск колес, що значиться в інструкції, відноситься до повністю вантаженого причепа. Якщо ви завантажили причіп не до максимально допустимої маси, тиск у шинах слід зменшити. Важливим фактором є також погодні умови, в які вам доведеться буксирувати автопричіп. У спекотний день навантаження причепа має бути нижчим за максимально зазначене в експлуатаційних характеристиках. Правильне розподілення навантаження при буксируванні легкового автопричепа передбачає розміщення вантажу таким чином, щоб центр його тяжкості знаходився над віссю або трохи попереду автопричепа. У разі двовісного причепа центр ваги вантажу повинен розташовуватися між осями. В результаті усунення центру тяжкості назад причепа, ви ризикуєте підняти задню частину автомобіля, що призведе до зниження зчеплення задніх коліс з дорогою, а це може стати причиною ДТП. Якщо ж центр тяжіння вантажу припаде на передню частину автопричепа, знизиться зчеплення провідних коліс з дорогою, збільшиться навантаження на фаркоп, що призведе до швидкого зношування кузова і також може спричинити аварійну ситуацію. Врахуйте, що величина навантаження на зчіпний пристрій коливається, якщо вантаж вільно переміщається причепом. Тому, щоб уникнути аварійних ситуацій, по можливості міцно прикріпіть вантаж у причепі.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner